bakalim neler var?

22 Mart 2010 Pazartesi

cikolatali ve kremali cilekler...


Cileklerin cikolatali hallerine ve lezzetine bayiliorum.Bu sefer cileklerin altlarini pembe cikolatayla kapladim ve iclerine de krema koydum.Sonuc mukemmeldi.
Bu cilekler 56.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'NE yani
http://lezizce.blogspot.com/ a gitsin.

10 cilek (sayisi size kalmis,biraz iri olursa ii olur)
pembe eritmelik cikolata
Krema icin
1paket krem peynir(cream cheese)
1paket krem santi cool whip(226 gr )
yaklasik 2 bard. kadar pudra sekeri(krema cok gelirse buzluga atip istediginiz zaman yine kullanabilir ya da pasta kremasi icin de degerlendirebilirsiniz)

Oncelikle cileklerimizi yikayip,guzelce kurumalarini beklioruz,islak kalmamasi onemli.Yesil
saplarini da kesioruz.Bu arada pembe cikolatayi altina sicak su koyarak eritioruz.

Kuruyan cilekleri ikiye ayrilmayacak sekilde kesiyoruz.Daha sonra cilekleri ust kisimlarindan tutup erittigimiz cikolataya tabaninin bir kismini kapliycak sekilde batirioruz.Tum cilekler bitince 3 dakikaligina buzluga atioruz.Son olarak da buzluktan cikarip; kestigimiz kismlari biraz elimizle acip kremayi plastik ya da poset bi aparata koyup -ince uc kullanarak- cileklerin icine hafifce bosaltioruz.Tum cilekleri kremayla doldurduktan sonra tekrar 3 dakikaligina buzluga atioruz ve leziz cileklerimiz servise hazir.

Afiyet olsun...

11 yorum:

  1. Canım selamlar,ahh nasılda güzel görünüyor çilekler.Ellerine sağlık canım,dayanayıp aldım bir tane.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. merhabalar
    ewet çatal tuzlu bir kurabiye çeşidi...
    bu arada çilekler müthiş görünüyor meyva salatalarını süslemek için ideal bir fikir...

    YanıtlaSil
  3. Güzel ve hafif bir tatlı olmuş,en azından içinde un yok,görüntü harika,ellerine sağlık,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Canimmmm... Mmmm.... Cok güzeller.... Ellerine saglik, bir tane aliyorum izninler... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  5. Çok seviyorum çileği ama hormonlu olur korkusu ile yiyemiyorum.elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Canım tamda çilek mevsimi yalaşıyorken bu tarif çok iyi oldu ellerine sağlık tarifimi alıp gidiyorum canım çok teşekkür ederim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Çok şeker olmuşlar ellerinize sağlık..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çok şekerler. Çilek kadar güzel bir meyve daha var mı acaba?

    YanıtlaSil
  9. ya çok güzel görünüyorlar.çok iyi bir fikir.muhteşem bir sunum olmuş.eminim tadı da öyledir.eline sağlık.hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  10. Bize de bekleriz çay saatine, bu hoş tariflerinizle:

    ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN
    GÖNDEREN: http://humeyraninyeri.blogspot.com/
    57. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
    http://porselendemlik.blogcu.com
    http://gelibolu17.blogspot.com/
    tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
    1 NİSAN 2010-15 NİSAN 2010
    TARİHLERİ ARASINDA
    http://humeyraninyeri.blogspot.com/
    YANİ BEN YAPACAĞIM.
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
    TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
    VE TARİFİNİZE
    "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 57.HAFTA "
    BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
    ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
    LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  11. Baktıkça acıktım, acıktıkça ağzımın suyu aktı.... ne güzeller bunlar böyle yaaa... Çilek en sevdiğim meyvedir aslında ve kısa süren o mevsiminde her fırsatta alır yeriz.. Pastalara da en çok bumeyveyi yakıştırırım.. bloğuna uğramak beni mutlu etti..Sevgiler yollarken bana uğrarsanız size sevgiyle demlenen çayımdan ve dostlukla yoğrulan kurabiyelerden ikram etmenin mutluluğunu duyacağım..

    YanıtlaSil