bakalim neler var?

17 Ekim 2012 Çarşamba

Cayli kek...

Herkese merhaba...
Su siralar her yer dusen,sararan yapraklarla dolu.Havalar da ne sicak ne de soguk.Tam bi sonbahar mevsimi...


Kek tarifinden once cocuklarla dolasirken cektigimiz bi kac fotoyu ekliyorum...






 


 

Artik kek tarifine gelebiliriz.Bu keki yabanci misafirlerime  yapmistim,cok begenmislerdi,icinde cay var dedigimde daha bi sasirmislardi.
Sizinde bi gun onceden demlikte kalan cayiniz varsa dokmeden once bu sekilde degerlendirebilirsiniz.

Malzemeler
3 yumurta
1,5 bardak seker
1 bardak demli cay
1/2 bard. sivi yag
1/2 bard. sut ya da yogurt suyu da olabilir
2 yemek kasigi kakao
1 cay kasigi tarcin
Un(cok koyu olmayacak)
Vanilya
Kabartma tozu


Yapilisi
Yumurta ve sekeri kopuk kopuk olana kadar cirpiyoruz.Ardindan cay.,siviyag ve sutunu ekledim.Kakao ve tarcini da ekledikten sonra bu karisimdan 1 bardak ayirdim.
Sonra da kalan malzemelerden un,vanilya ve kabartma tozu ekleyip firina verdim.
Kek firindan ciktiktan sonra 10 dakika kadar dinlendirip uzerine ayirdigim 1 bardak karisimi doktum ve kekiniz servise hazir:))))

Cayli kekinizi 1 bardak demli cayla servis  edebilirsiniz:)))



Afiyet olsun...


6 yorum:

  1. Ellerinize saglik. Sabaha guzel bir goruntu ve kokuyla basladim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olur çaylı kek, ellerinize sağlık harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. Bu blog iştahımı fena halde açtı, tehlikeli şeyler bunlar tehlikeli ;)

    YanıtlaSil
  4. Çaylı kek ilk defa duyuyorum ve bir keksever olarak muhakkak deneyeceğim kekinizi :) Ellerinize sağlık..
    Blogunuzu çok beğendim, bana da beklerim..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Mübarek Kurban Bayramını sevdiklerinizle beraber sağlıklı ve huzur içinde geçirmeniz dileğiyle...Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. merhaba,sizi bugün buldum ,uzaklardasınız gibi anladım ,ellerinize sağlık kek çok güzel görünüyor,
    bende beklerim bloguma ,sevgiler

    YanıtlaSil