bakalim neler var?

19 Kasım 2009 Perşembe

mim le ilk muserref olusumuz:)))


Arkadaslarin sayfalarini gezerken mim die bisey gozume carpmisti."Halla Halla bu da ne acaba?Yeni bi tarif mi,hic bilmedigim"demedim tabii ama bayagi garip gelmisti ilk basta.
Mimledim,mimlendim.mimim geldi gibi eglenceli basliklar da atilabilr belki :)))

Arkadasligindan cok memnun oldugum Nursen abla da bana boyle bi mim topu atmis.

(http://nursen-yemek.blogspot.com)


BLOĞUNA NEDEN BU İSMİ VERDİN ?
Aramiza yeni katilan minigimiz hayatimizin her karesinde yer aldigi icin mutfagi da onsuz dusunmek pek mumkun olmuo.
- BLOĞU YAZARKEN ATTIĞIN STAR TİRİBİ ?
Ben bu soruyu bos birakma hakkimi kullaniorum:))
- EN SON ALDIĞIN GARİP ŞEY ?
Garip deil ama Amerikali bi ogrencimin evime ziyarete gelirken bana kucuk bi mumluk getirmesi beni hem sasirtmis hem de mutlu etmisti.
- ŞEKER GİBİ OLDUĞUN ANLAR ?
Oglusumu kovalayip onun da ben den kacmak icin cabalarken gordugum komik anlari,bi de yanagimi onun yanagina dayayip bi sure oylece kalmam...
- ARKADAŞIM SORMAYIN DEDİĞİNİZ ŞEY ?
Rahatsizlandigimda hastaligimla ilgili yaraya tuz basmak cinsinden soylenen ya da sorulan seyler .
- AYNAYA BAKINCA GÖRDÜĞÜM ?
Okula gec kalmis hizlica yuzune biraz krem surup evden cikmayi dusunen bi bayan:)))
- BU BLOG SAHİBİ NERELERDE GÖRÜNÜR ?
Haftanin 5 gunu sabah 7:00 5:00 arasi okuldadir.Evde oldugu zamanlarda Serdar beyin pesinde dolanir(evin herhangi kosesinde olabilirler)Hafta sonlari temizliktedir,isi bitince alisveristedir.

Ben de bu sorulari

http://lezizce.blogspot.com/
http://kirlangichikayesi.blogspot.com/ adreslerine yolluorum...

2 yorum:

  1. Canım benim herşeyden önce beni düşündüğün için teşekkür ederim.Buğün öyle yoruldumki anlatamam Düşbahçesi arkadaşımız bana etkinlik için davet göndermişti bende bugüne kadar ne olursa olsun arkadaşlarımı asla yarı yolda bırakmadım en kötü huyum hep en zor işleri seçmek tuttum hiç bir becerim olmadan şeker hamurlu bir pasta yaptım ne kadar zormuş ya ama sonunda becerdim ve bu yorğunluğun üstüne pastamın güzel oluşu ve herşeyden önce ince düşüncen beni dahada mutlu etti umarım bundan böyle kalıcı dostluğumuz olur herzaman bi ihtiyacın olduğunda yanındayım canım.Tekrar teşekkür ederim.Sevgiyle hep mutlu kal ....

    YanıtlaSil
  2. Sewgili Lezzet gunlugu:)))
    Oncelikle pastan cok guzel gorunuo,yorum yazicam ins.kalp kalbe karsidir.Dusunduklerin beni de mutlu cok etti,inan.Ben de bu guzel dileklerine amin demek istiorum.

    YanıtlaSil