bakalim neler var?

11 Ocak 2010 Pazartesi

galeta unlu pogacam...


Cok hizli gecio su siralar hayat.Bi bakiorum pazartesi bi bakiorum hafta sonu gelmis,Ama bi turlu yetismio islerim.Her aksam bizimkinin yatma saatine kadar bi kosusturmaca ewde.Bu sira bi de miz miziz ki sormayin.Yine dis mi diycem ama cocugun agzi da dis doldu artik:)))Biraz da naz yapio diyeyim bari.Dun babamiz koskoca bi oyuncak aldi icine girip oynayabilecegi turden.Allah'im oyuncagi birakti kutusuyla oynadi uzun sure.Sonra da oyuncagin icine bizi soktu kendisi disarida yaramazliga kostu.Kafamizi oyuncaktan cikarinca baslio "Iihh Iih"demeye.Ordan disari cikmiycakmisiz:)))Biraz rahatlayalim die oyuncak aldik ama daha cok yorulduk!!!Bu da tencere tava cilgini,mutfak malzemeleri favori oyuncaklari arasinda.

Galeta unlu pogacayi onceden de denemistim,hafta sonu icin cayin yanina yaptim,patatesli denedim,ic malzemesi size kalmis.

Malzemeler
125 gr margarin oda sicakliginda
1 yumurta(aki disina sarisi icine)
yarim cay bardagina yakin siviyag
yarim cay bard. yogurt
1 paket kabartma tozu
tuz ve aldigi kadar un

ic malzemesi
5 patates
pulbiber ve kara biber
tuz
Uzeri icin
galeta unu

Hamurun tum malzemelerini karistirip cok sert olmayan bi hamur yogurdum.Hamur biraz dinlenirken patatesleri haslayip rendeden gecirdim,icine baharat ve tuzunu ekledim.Hamurdan kucuk parcalar koparip yuvarlak acip icine patatesli icten koydum ve yarim ay seklinde kapattim.Once yumurta akina sonra da galeta ununa bulayip firina verdim.
***Hamurun alt tarafina galeta unu surmemeye dikkat edin yagli kagit da olsa yapisabilir.
Afiyet olsun...

2 yorum:

  1. Selamlar canım,öncelikle poğaçan süper görünüyor ellerine sağlık canım,afiyet şeker olsun size.
    Zaman konusuna gelince bende aynı dertten muzdaribim valla.Gün 24 saat,hafta 7 gün bana yetersiz :) Olsun canım sağlığımız yerinde olsunda,değil mi.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Selam canım bende bir ödülün var ugrayıp alırmısın.

    YanıtlaSil