bakalim neler var?

1 Ocak 2010 Cuma

minigimle tatilde...


(Oncelikle blogumun en son gordugunuz halinden bihaberdim,sevgili esim daha yazma asamasinda oldugum postu yayinlayivermis:))Ben de acip ters donmus bi fotografla karsilasinca hafif capli bi sok yasadim.Buradan ona da sevgilerimi yolluorum:)))

Merhaba arkadaslar!

Yaklasik bi iki haftadir tatildeydik,Bi hafta kadarini ailecek evimizden birazcik uzakta gecirdik.Serdar
beyle kimi zaman yorulduk(pesinde kosturmaktan:)) kimi zaman eglendik ama bu tatil en cok da ona yaradi gonlunce gezdi tozdu ;saolsun yasiti olan bi kac arkadasiyla beraber de kaldigimiz otelin halilarini gonullu temizleme isinde gorev aldilar.Kisacasi yerde yuvarlandilar,bu kadar cok tozu ve kiri bunyesi kaldirdi cok sukur.Sayet Serdar beyi tutmak ne mumkun?Eee tabii bu kadar hareketliligin sonunda merdivenlerde hafif capli yaralanmalar da oldu.

Hem oyuncagimizla oynuoruz hem de otelimizin mutfaginin tozu aliyoruz.


En cok sevdigimiz yerlerden biri oldu oyun odasi.Onunden gecerken bi heyecan bi telas ki ugramamak ne mumkun?
Ve otelde cektigim bi kac fotograf daha.








Her yerde isil sil parlayan christmas agaclarindan bi tanesi daha...

Acaba ben bu agacin suslerini nasil sokebilirim die dusunuoruz?


Buralarda ocak ayina girmeden karla tanistik.Kar ince ince yagip,ortaligi beyaza boyamaya basladi su gunlerde.




Herkeslere hayirli bi yil olmasi duasiyla; yeni yilin tariflerinde bulusmak dilegiyle:)))

2 yorum:

  1. Sevgili nohut oda bakla sofa;
    Senin yorumun da esimin yayinladigi posta atildigindan yeni yazdigimda gozukmedi tabii.sizi de subat tatili beklio sanirim,az kaldi ha gayret.

    YanıtlaSil
  2. serdar'la ;tatil yaptik dememisinizdir.onun arkasinda gezerken iki kat yorgunluk olmustur size.ama buda bi gercek ki,insan,evlatlari mutlu olunca yorgunlugunu unutuyo farkina varmiyo bile..canim kizim benim;nice farkinda olunmayan yorgunluklara.cok opuyorum sizi{ozledim]

    YanıtlaSil