bakalim neler var?

18 Şubat 2010 Perşembe

cikolata kapli cilekler...


Kesinlikle denenmeli listesine aldigim ama vakit bulup deneyemedigim bisey bu.Yani cikolata denemelerine devam ediorum.Siradaki lezzet cikolatayla cilek...Ilk basta ikisini bir dusunmek bana da biraz garip gelmisti ama denemeye deger bi lezzet.Tatlilarinizi servis ederken ya da tek basina da servis edilebilecek turden.
Malzemeler
7-8 tane saplari koparilmamis cilek
istediginiz renkte cikolatalar(ben pembe ve siyah kullandim)
yagli kagit
Uzerini kaplamak icin
hindistan cevizi
ceviz
Oncelikle yikadigimiz cileklerin cok ii sekilde kurumalarini beklioruz.Bu arada cikolatalarimizi eritiyoruz.Cikolatalari mikro dalga yoksa alti sicak su dolu bir kabin uzerine baska bi kap yerlestirip de eritebiliriz.Yalniz cikolatanin yanmamasi icin arada karistirmaliyiz.
Erittigimiz cikolatalar hazir hale gelince cilekleri saplarindan tutup once cikolataya sonra da hindistan cevizi ya da cevize batirip yagli kagit yerlestirdigimiz bi tepsiye koyuoruz.

Ben bazilarinin uzerine catalla zigzaglar yaptim .Suslememsi size kalmis.Daha sonra cikolatali cileklerimzi buzlukta 3-4 dak beklettikten sonra servis edebiliriz.Afiyet olsun...


Iste Serdar beyin tabaga yaklasan parmaklari:)))

Veee cileklerle bulusmasi.Tisortundeki lekeler de bundan once yedigi,sayisini bilmedigim cileklerden kalma:)))

11 yorum:

  1. ooo çikolata oldumu tutamıyorum kendimi ben tabağı alabilirmiyim canım.

    YanıtlaSil
  2. harika fikir doğrusu, çocuklarında bayılacağı bir tarif. Serdar'a afiyet olsun, paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. görüntü muhteşem.eline sağlık.yazın denicem inşallah.çok güzel ve farklı bir tarif.ufaklığa afiyet,şeker olsun.hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  4. hayırlı cumalar sitenizin ismini sevgili susamcorekotu'nda gördüm,çok hoş bir sayfanız var ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. sayfaniza yeni rastladim ben de blogumu acali birkac hafta oldu daha.cocugunuz da cok tatli masallah sevgiler

    YanıtlaSil
  6. BENDE HENÜZ DENEMEYENLERDENİM MİNİĞİME ŞİFA OLSUN YARASIN İNŞ,SELAM VE SEVGİLERİMLE A.E.O

    YanıtlaSil
  7. EMEGİNİZE SAGLIK,ÇOK GÜZEL GÖZUKUYOR.
    ÇOCUGUNUZUDA ALLAH BAGISLASIN,ÇOK ŞEKER.
    SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  8. güzel arkadaşım ilgin için teşekkür ederim .. tatsız bir hafta geçirdim ama geçti çok şükür. çilekler çok güzel görünüyor.. çilek yiyen o yumuş eller daha tatlı ama.. mutlu haftalar dilerim..

    YanıtlaSil
  9. Ayy yerim ben onun çilek tutan parmaklarını :) ellerine sağlık canım,miniğine afiyet şeker olsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. selam tanıstığımıza sevındım

    YanıtlaSil
  11. Çilekleri çok güzel süslüyorsunuz, bu çilekler de çok hoş görünüyorlar. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil