bakalim neler var?

27 Eylül 2012 Perşembe

Serdar okulda ve kurabiye denemesi...



Nihayet Serdar Enes okula basladi.Okula yasimiz henuz tutmuyor o yuzden okula baslamadan ingilizceyi ogrensin diye krese yazirdik.Ama Serdar orayi coktan okulu olarak benimsedi bile.Ilk gun eve donmemek icin agladi:)))Benim ve ogretmenleri acisindan guzel bisey...

Ogretmenimiz Miss Jennifer.Suan sadece etrafi izleyip anlamaya calisiyormus.
Asagida da Serdarin okuldaki bi gunu yazili.Serdar sadece oyun oynadik dese de aslinda bicok  sey yapmis okulda:)))


 
Simdi  de Serdar'in yoklugunda denedigim kurabiyeler.Kurabiylerin uzerini kremayla degil de yine kurabiye hamurundan arta kalan hamuru renklendirerek susledim.
Kremayi cok sevmeyenler icin bi alternatif olabilir bence.
 
Malzemeler
225 gr tereyag(oda sicakliginda)
1 su bard. pudra sekeri
1 yumurta
1 tutam tuz
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
2,5 su bard. un
 
Yapilisi
Once pudra sekeri ve kucuk parcalara kestigim tereyagini karistirdim.
Ardindan vanilya ve yumurtayi ekleyip karistirmaya devam ettim.
En son olarak da un,tuz ve kabartma tozunu ekleyip kurabiye hamurunu iyice yogurdum.


Daha sonra hamuru merdane yardimiyla acip istedigimiz sekilde kesiyoruz.Ben kucuk ve buyuk kalp sekillerini kullandim.
Kestigim sekilleri spatula yardimiyla cikarip yagli kagit serili tepsiye cok yakin olmayacak sekilde yerlestirdim.

 
 Hamuru kalp seklinde tepsiye yerlestirdikten sonra geri kalan parcalari istedigim renklerde renklendirdim ; kurabiyelerin uzerini susledim.
 

***Ancak renklendirilen kurabiyeleri biraz islatmak gerekiyo ki posetlerden daha kolay aksin.Ayrica ben kurabiyelerin uzerini de cok az miktarda islattim.
Son olarak da kucuk kalpli kurabiylerin arasina muz yerlestirdim ve onlar da Serdar beyin okul cantasinda yerini aldi.
 

 

2 yorum:

  1. Harika görünüyorlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık..Benim bloga gelir misiniz..Sizin için sürprizim var..İyi hafta sonları dilerim

    YanıtlaSil