bakalim neler var?

24 Eylül 2009 Perşembe

Oglusuma ve bize bol naneli pirinc corbasi








Corba oglumun en cok sevdigi yiyecek.Hic bi gunumuz corba icmeden gecmio diyebilirim.Hemen hemen tum corbalari severek icio.Ama tabii bazen oyuncaklara da ihtiyacimiz oluo.Kimi zaman trenler,arabalar,ucaklar havada ucusuyor.''Bak bak ne gelioooo derken agzina kasigi daldirioruz"Yavrum o da ne oldugunu anlamadan yutuo:))


Bu da ona ve kendimize yaptigim,cabucak hazirlanip,icmeye hazir hale gelen mis gibi bi corba.

malzemeler

1bucuk yemek kasigi un
2bucuk yemek kasigi tereyag
1 bucuk litre su
1 cay bardagi pirinc(freezer da pismis pirincim vardi ben onu kullandim,yani pirinclerin pismesi icin beklemedim)
nane
tuz

Once yag ve unu hafif kavurdum,sonra suyu ekledim ve ardindan da pirincleri,hemen bi tasim kadar kaynattim.En son da tuzunu ve nanesini ekledim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder