bakalim neler var?

29 Eylül 2009 Salı

Ilk bulusmamizin 1.yildonumu:)))

Minik eller,minik ayaklar,agladi aglayacak gibi bakan gozler,titreyen kollar ve "Allahu Ekber dedirten bi mucize...

29 Eylul 2008 saat 10:45 seninle ilk goz goze geldigimiz an...

''Bak bak gozleri ayni sen,burnu da bana benzio sanki "desek de nafile.Cunku sen yaratilmislarin hic birine benzemeyen,Allah'in cokluk icinde tekligini haykiriodun bize."Ben size Allah tarafindan gonderilen bi mucizeyim,ben artik size emanetim!!!"diyordun.

Ne guzel bi emanet...
Senin icin evin en mustesna,en ozel yeri ayrilmisti.Daha aylar oncesinden sen gelince rahat edesin die anneyle baba didindi durdu.
Senin gelisinle beraber hersey senin etrafinda donmeye basladi.Yarim saati pek gecmeyen uyku saatlerinde evde sessizlik hakim olurdu.Her hareketin,halin en yakindan takip edilir,aksama babaya rapor halinde sunulurdu."Bilio musun bugun gulumsedi,bugun beni takip etti,bugun elimi tuttu...''
Internetteki search lerimiz bile degismisti artik.Acaba 3 aylik bebek ne yapar ,ne yer ,ne icer???
Senin icin en ilginc sarkilari besteler olduk,sirf sen gulesin die...

Hayatimizdaki cok seyi bi anda degistirdin sen.Sen olmasaydin eger geceleri uykusuz kalip sabah da erkenden kalkip ise gitmenin mumkun oldugunu ogrenemiycektik:))Ama senin bizi gordugundeki cirpinislarin bize herseyi unutturuverio.
Ve 29 eylul den beri cooook zaman gecti.Ama hepsi sanki dun gibi aklimizda.Artik omuzumuzda,agzi acik vaziyette uyuyacak kadar kucuk deilsin,car seatine de sigmiyorsun,emekleme asamasini da gectin coktan,simdilerde elimizden tutup yurumek en favori ugrasin, hatta ayakta durmaya bile basladin ,yaramazliklarin da her gecen gun artio.Istedigin herseyi elde etmenin yolunu buldun;bu konuda aglamak en iyi silahin...

Bi cok kisinin "anne olunca anlarsin"sozunu simdilerde daha ii anliorum.

Hastalaninca ya da sana bisey olunca hissettiklerimizi dusununce Allah'in rahmetinin buyuklugu gelio aklima.Benim sana olan sefkatimin O'nun bize olan rahmetine gore denizde katre kadar oldugunu dusununce aklim almio...

Serdar Enes'im ...

Birinci yasin icin sana hediyelerin en guzelini gonderiorum;Bir anne ve babanin evladina yaptigi duasini:'Rabbim seni hayirli bi kul eylesin once"Ve Allah'a sukrediorum seni bize bagisladigi icin.
Elhamdulillah...
Annen





6 yorum:

  1. Yazilarinizi begenerek okuyorum canim annecimm..
    serdar Enes...

    YanıtlaSil
  2. canım
    once hayırlı olsun sonrada askol dıyecegım.Blogun acılmıs bır ayı gecmıs.Hayırlı ugurlu olsun.Yorumda Serdar demesen anlamıyacaktım ınankı...

    Guzel tarıflerını herzaman beklıyoruz.
    Turkıye topraklarından sevgıler.

    YanıtlaSil
  3. Gulenaycim tesekkur ederim.Yazilarimi onceden yazmistim ama arkadaslarima dun duyurdum daha,seni unutur muyum hic:)))Bu arada Turkiye havasiyla ne lezzetli yemekler yaparsin sen simdi:)))

    YanıtlaSil
  4. ayy sormaa
    ben wallaha gıdıyorum lokanta restaurant sıparısı verıyorum aman o bıcım onume gelıyor;))yemek yapmak mııı;))oda ne yaww;))

    ay 2 kılo aldım yaa...aman sısko donucem bu gıdısle oraya...

    ay takıb edıyorum senı ekledım sayfana...gorusuruk bolca.burası keyıflı cok sevıyorum burayı ben.operım cok.

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşım selamlar,miniğinlemutfak maceralarını yakından takip edeceğim :)
    Sayfamı ziyaret etmene ama daha çok bu vesile ile tanışmamıza çok sevindim.
    Senin oğluşun bir yaşındaymış Allah bağışlasın canım,benimde kızım var 10 aylık (yani en küçük kızım:)) Rabbim tüm evlatlarımızın ayağına taş değdirmesin.
    Tekrar görüşmek üzere.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. tesekkur ederim Nursencim,evet ben de ev,okuldan vakit buldukca kucuk beyle mutfaga giriorum,Seni ekledim sayfana.Dualarin icin de amin diorum.
    Aeol...

    YanıtlaSil